Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg under november 2011

Av Miku Hatsune - 26 november 2011 15:31

Jag laddade upp två saker, ett par tofflor och en sim. Tofflorna försvann!

Anyway, här är simmen:

Amber Lee

av Heartonmysleeve
Klicka på pilen för att ladda ner henne. Klicka på Heartonmysleeve, för att komma till min sida! Bli gärna vän med mig där! Jag ska försöka ladda upp tofflorna igen! Tofflorna är tofflorna man får i grundspelet (de för killar) men för tjejer! Annars kan jag göra en sim som har på sig dem.
Av Miku Hatsune - 26 november 2011 15:00

Vilket elevhem hamnar du i?


Här kommer några länkar till olika sidor där jag har gjort tester+mina resultat:


   För att komma till quizen, klicka HÄR.


För att komma till quizen, klicka HÄR.  


För att komma till quizen, klicka HÄR.  


Som ni ser så blev jag Ravenclaw enligt alla tester... :)

Av Miku Hatsune - 26 november 2011 14:45

1. Hermione Granger och Luna Lovegood

2. Draco Malfoy

4. Pansy Parkinson

5. Ravenclaw

6. Hermione, Luna och Ginny Weasley

7. Förvandlingskonst/Trollformellära

8. Professor Flitwick och professor McGonagall

9. Harry Potter

10. Kanske Snape... 

Av Miku Hatsune - 26 november 2011 13:45

Lätt! Hermione Granger och Luna Lovegood! Jag vet att det är konstigt, de är ju typ varandras motsatser. Men de är ändå mina (kvinnliga) favoritkaraktärer!

Hermione är min favorit karaktär eftersom hon påminner så mycket om mig^^

Hon skulle egentligen blivit placerad i Ravenclaw, sorteringshatten överväger det starkt.

Hon är dessutom en sådan odräglig besserwisser. Precis som jag!

Hermione har-och kommer alltid förbli min absoluta favoritkaraktär!

 

Jag älskar Luna Lovegood, eftersom hon är så flummig och bara allmänt härlig!

Jag påminner nog en aning om Luna Lovegood oxå. Jag älskar att hon inte bryr sig om vad andra tycker!

Det är en egenskap som jag beundrar starkt!

Av Miku Hatsune - 25 november 2011 19:31

Svårt... INTE!

Ravenclaw, skulle jag vilja hamna i.

Jag tror (vet) att jag skulle hamna i Ravenclaw. Jag har gjort typ tusen olika test, alla har visat att jag skulle hamna i Ravenclaw!

1.   2.

Ravenclaw's djur är en örn, alltså är bild nummer 1 (av bilderna ovan) mer korrekt.

Men det heter ju Ravenclaw? Varför har de inte korp som djur då?

Jo, så här är det: Raven kan också vara ett ord för något som är mörkt, korpsvart.

Ravenclaw's färger är mörkblått och brons. I filmen har de gett dem halsdukar och slipsar i mörkblått och silver! Det är FEL! Slytherin har silver!

Visste du att alla elevhemmen har två olika märken?

-Här kommer de:

Slytherin


 

Gryffindor

 

Hufflepuff

 

Ravenclaw

     

Här kommer också en video som förklarar snabbt vad alla elevhemmen står för. Den driver med Hufflepuff, därför: Hufflepuffs är lojala och gör sitt bästa.

Kram!         

Av Miku Hatsune - 24 november 2011 13:09

Hittade denna video på youtube. Jag älskar den! Har läst en fanfic med samma handling. 

Av Miku Hatsune - 24 november 2011 12:29

Jag har två: Harry Potter och Draco Malfoy. Mest den senare.

Harry Potter gillar jag eftersom jag råkar gilla hjälten i berättelser. Men jag tycker att han ofta är lite korkad... Han är dessutom så sjukt söt i de första fyra, fem filmerna^^

Jag råkar också gilla "the bad guy"... Jag gillar också att Draco, enligt mig i alla fall, är kär i Hermione. Right... tänker ni då, men LÄS: Det är helt uppenbart från början att Ron är kär i Hermione. Draco är alltid elakast mot Ron. Han ser alltså att Ron är kär i Hermione och är avundsjuk på Ron. Draco är dessutom den snyggaste j*vla trollkarlen EVER!     

Av Miku Hatsune - 23 november 2011 18:35

Jag har precis streamat Breaking Dawn. Den var... jag vet inte. Det var den bästa Twilight filmen än så länge, men det säger inte så mycket... Den var ganska äcklig. Och jag är ändå inte känslig för sånt! Och då menar jag inte alla sexscener utan när de skär upp Bella. Bläää!!!


Det är än så länge bara 11 personer som har röstat. Jag tänker ju som sagt inte göra någon serie alls förrän minst, helst fler, 20 personer har röstat! 


Jag i morgon kommer jag, troligtvis, ha alla sims 3! Har fått låna Lyx och Design och Destination Världen av kompisar! Hoppas bara Linnéa tar med sig Destination Världen i morgon. Jag ska streama En Prinsessas Dagbok 2. Men nu ska jag äta mat.


Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards