Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Miku Hatsune - 17 november 2011 20:13

Fan! Fan! Fan!

Jag måste kanske ominstallera alla mina sims! Det funkar inte att starta! 

Det står bara:

Unhandled page fault on write access to 0x0000001c at address 0x101eb149.
Do you wish to debug it ?
Någon som vet vad jag ska göra?
Förutom att ominstallera alla sims?
Måste man avinstallera alla sims? Kan man inte bara avinstallera ett?
SNÄLLA KOMMENTERA!!!
Av Miku Hatsune - 17 november 2011 17:52

...än så länge:

Just nu håller fortfarande

     

på att installeras. Hur lång tid tar det egentligen?  

Men tiden stämmer faktiskt inte. När jag började ladda ner den (idag, fick göra om) stod det typ 14 d 22 h.

Fast det är EXTREMT bra!

Detta blir kanske det enda inlägget idag, måste skriva min SO uppsats och göra min drama läxa.

Apropå drama läxan så behöver jag hjälp med den, det man ska göra är att berätta en historia för klassen, och jag har inte några idéer alls! SNÄLLA, lämna en kommentar, om ni har ett förslag! Evigt tacksam!

Jag ska skriva min SO uppsats nu.

Kram!   

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards