Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Miku Hatsune - 23 november 2011 18:35

Jag har precis streamat Breaking Dawn. Den var... jag vet inte. Det var den bästa Twilight filmen än så länge, men det säger inte så mycket... Den var ganska äcklig. Och jag är ändå inte känslig för sånt! Och då menar jag inte alla sexscener utan när de skär upp Bella. Bläää!!!


Det är än så länge bara 11 personer som har röstat. Jag tänker ju som sagt inte göra någon serie alls förrän minst, helst fler, 20 personer har röstat! 


Jag i morgon kommer jag, troligtvis, ha alla sims 3! Har fått låna Lyx och Design och Destination Världen av kompisar! Hoppas bara Linnéa tar med sig Destination Världen i morgon. Jag ska streama En Prinsessas Dagbok 2. Men nu ska jag äta mat.


Av Miku Hatsune - 23 november 2011 16:00

Vem gillar inte våfflor? Jag känner i alla fall igen... Men jag tror bara att det är Hatsune Miku som skulle gilla den här!

Jag skulle i alla fall inte gillat den! Purjolökssås?! Bläääää!!! 

Spring onion=purjolök. Jag äger inte videon. 


Bli gärna vän med mig på thesims3.com! Jag heter Heartonmysleeve där. För att komma till min sida , klicka HÄR eller på namnet.

Nu ska jag se om man kan streama Breaking Dawn.

Av Miku Hatsune - 23 november 2011 15:31

Pansy Parkinson, all the way!


(Jag äger inte bilden)

Pansy är inte med så mycket i filmerna. Jag gillar henne inte eftersom hon är en bitchig meanie! Jag gillar henne inte eftersom hon fjäskar så mycket! Det är dessutom hon som skriker "men han är där! Potter är där! Grip honom då!" Jag gillar henne inte heller för att hon gillar Draco. Ni tycker väl att jag är knäpp men jag tycker att Draco Malfoy/Tom Felton är den snyggaste jävla trollkarlen! Speciellt från fyran till åttan!   

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards