Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg under januari 2012

Av Miku Hatsune - 16 januari 2012 16:54

Tusen gånger förlåt för att jag inte bloggade i helgen... Vi skulle ha haft SO-prov i morgon med nu ska vi ha det nästa vecka, så jag ägnade hela helgen åt att plugga i onödan.. DDDDX

Anyway, jag håller på att scanna in bilderna nu...

Så, jag tänkte oxå skriva dag 26, 27 & 28... I detta inlägget...


Dag 26: En kändis som du delar födelsedag med?

Ja, jag vet tre... Eller, tre intressanta... Eller... vadthefuck... EN intressant, enligt mig...

Anyway, tre stycken ger jag er.

Först:


25 - Aug - 1961Billy Ray Cyrus



Mest känd för att han är Miley Cyrus pappa... -.-'


Sen...

25 - Aug - 1987Blake Lively  


Mest känd för rollen som Serena i GossipGirl.


Och sist men mest awsum...

25 - Aug - 1958Tim Burton

Mest känd för någon film, vet inte riktigt vilken, antagligen Nightmare Before Christmas...

Dessutom gift/förlovad med Helena Bonham-Carter.  




Dag 27: En kändis som du tycker är irriterande?


Kort svar... Klicka HÄR.


Dag 28: Favorit kändis under 20:


Jag tycker om Narnia-filmerna och–böckerna och Edmund Pevensie är utan tveka min favoritkaraktär. Han var dessutom den enda som jag kom på nu som är 20. Kom inte på någon som är under 20... -.-'


Såå... Snart kommer ett inlägg med mina bilder...


Bayoo!

Av Miku Hatsune - 13 januari 2012 20:14

Heyoo!


Jag respekterar J.K Rowling rätt och slätt för att hon har haft ett tufft liv och ändå lyckats åstadkomma något fantastiskt-Harry Potter!

Jag hänvisar till denna dokumentär:



I morgon ska jag fixa med scannern och lägga upp bilderna^^

Än så länge har jag ritat Kaito, Len, Piko, Gakupo, Oliver, Teto och en Miku som inte hör till... Ska rita minst en till i kväll... Några förslag? owo


Bayoo!

Av Miku Hatsune - 12 januari 2012 17:59

Heyoo!


Asså, jag var bara tvungen att skriva detta: Alla dessa frågor i 30-dagar utmaningen är väldigt mycket 'stalker-frågor'...

Jag menar såhär: Frågorna är typ 'Hur ser folk ut när de är snygga, enligt dig?' och 'Hur ska folk vara (Personligheten) för att vara snälla, enligt dig?'... Det känns som om den som skrev frågorna ville veta hur den ska anpassa sig för att få de som svarar på frågorna att gilla honom/henne...

*host host* Pervert... *host host*

Nä, okej, men allvarligt... Antar att jag ska försöka svara på frågan då... Tycker bara att den är svår...


Allavarligt! Den frågan är ju helt J*VLA omöjlig!

Hallå? Jag vet väl inte hur en kändis är? Jag har ju inte direkt träffat massa kändisar...

Jag kan faktiskt inte svara på den frågan om jag inte får välja en fiktiv karaktär, men det får jag inte för precis innan jag satte på datorn så lovade jag mig själv att jag skulle välja en riktig människa idag.

Så... förlåt... Ni får inget svar på den frågan idag... Om jag fick välja en fiktiv person skulle jag välja KAITO! Igen...


Okej, det var väl allt... Jag lägger nog upp bilderna imorgon. Jag skulle gjort det idag med nu tvingar L-onna mig att rita Oliver oxå...


Bayoo!

Ni måste få en bild... Jag kan inte skriva ett så här långt inlägg utan en enda bild!

Glöm 'Never Say Never' och Justin Bieber! Nu finns 'Always Say Always' med Severus Snape!  

Av Miku Hatsune - 11 januari 2012 16:39



Heyoo!


Den här frågan är lätt...

Svaret är... Ingen! Eller Kaito, det beror på hur man ser det... ^^

Jag är nämligen redan gift!



Om jag måste svara så  har jag redan gjort det, med fråga #6, #7, #8, #9...

Fast egentligen så skulle jag inte vilja gifta mig med någon av dem förutom Kaito...

Jag bjuder på två söta bilder på Kaito...


 Från vänster: Kagamine Rin, Kagamine Len, Megurine Luka, KAITO och MEIKO. Hatsune Miku är på bilden. Jag tycker att den är söt! Jag ÄLSKAR Kaito x Miku, men HATAR Kaito x Meiko!   

Nawwwww... Kaito somnade när han ätit upp all glass... ^^


Sen så var det ju det här med bilderna som jag lovade att lägga upp... Jag ska bara rita klart Gakupo och (kanske) Piko innan jag scannar in dem... Så att jag bara behöver fixa det en gång...


Bayoo!

Av Miku Hatsune - 10 januari 2012 10:38

Heyoo!

Hmm... En 'bedårande' kändis... Det tycker jag är ganska svårt att svara på... speciellt om jag inte får ta en fiktiv person... Någon som är bedårande...


Jag tycker faktiskt att Suri Crusie är extremt söt. Och jävligt läskig... Menmen... XD

Suri Cruise är dotter till Tom Cruise och Katie Holmes. Hon blir sex år i april [2006], hon har en garderob värd ungefär en halv miljon [Har jag för mig... :3]. Det är LÄÄÄSKIGT! ono

I alla fall så tycker jag att hon är extremt söt...



Jag lägger upp bilderna som jag ritade senare...

Men bara så att ni vet: Jag ritar FULT! ^^'

Bayoo!

Av Miku Hatsune - 9 januari 2012 20:14

Heyoo!

Tyvärr var detta ännu en Svår Fråga...

Ni kommer nog inte bli så förvånade när ni får svaret... Det blir nämligen...


Emma Watson!

Suprised, huh? Inte jag... ^^'


Jag orkar inte skriva varför, alla som läst min blogg ett litet tag vet varför... 


Anyway, jag ritar Len just nu... Ni vet Kagamine Len från Vocaloid?

Anyway, jag ritar honom fast med Mikus kläder... Låter skumt? owo

Jag vet... Men jag ska rita alla vocaloids i Mikus kläder...

Vill ni att jag ska lägga upp bilderna när de är klara? owo


Bayoo! 

Av Miku Hatsune - 8 januari 2012 20:09

Heyoo!

Idag får ni ett svar på frågan, men eftersom jag sitter barnvakt just nu så vet jag inte hur bra det blir... -.-'

Jag sitter dessutom och målar just nu, lägger kanske upp någonting senare...

Anyway, svaret blir...


Audrey Hepburn. Klicka HÄR om du vill veta mer om henne...

Audrey är mest känd för rollen som Holly Golightly i Breakfast at Tiffany's. Andra betydande roller är rollen som Prinsessan Anne i A Roman Holiday och som Eliza Doolittle i My Fair Lady. Hon är, enligt mig, en totallyawsum skådespelare och hon verkar så rolig också! Jag skulle vilja träffa henne! Men det går ju inte eftersom hon är död... D'X


Sorry för dåligt inlägg...


Bayoo!

Av Miku Hatsune - 7 januari 2012 17:22

Heyoo!


Jag har ett litet problem... Jag kan inte svara på den frågan! Det beror på vilka "andra" är... Ja... Ni får inget svar på den frågan eftersom jag är för trött för att blogga egentligen... Men jag och L-Onna gjorde en video... vem är du i vocaloid... Här är den:

Kommentera vem du fick! :P

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards