Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 19 november 2011

Av Miku Hatsune - 19 november 2011 21:49

Rubriken talar. Jag tänkte börja med en blogglek, 30 days Harry Potter Challenge. Jag börjar i morgon.

Här är alla utmaningar:

Not mt pic.


Jag kommer att översätta utmaningen för varje dag.


Kram!


(Glöm inte omröstningen) 

Av Miku Hatsune - 19 november 2011 15:34

Kom ihåg att rösta i min nya omröstning, ska jag skapa en ny historia eller fortsätta på Charlie?

Jag har INTE husdjur LE (Limited Edition) men jag kunde ändå ladda ner LE-affären? 

Jag upptäckte det när jag skulle installera  alla grejer som jag köpt på store till mitt spel igen. Det fanns i min köphistorik!

BEVIS:

 

En annan bra sak med att jag installerade om spelen är att jag nu kan få store-innehåll som jag inte betalat för när jag installerar exchange-föremål!

Mina sims:

Jag önskar mig lyx och design och destination världen i julklapp! (Bland annat)

Bara så ni vet så gav jag upp och lät bli och ladda ner spelen, tog super lång tid och laggade skitmycket! 

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards