Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Miku Hatsune - 14 november 2011 16:43

Som ni ser så har jag en ny design, Andrea (andilove.bloggplatsen.se) var så snäll som fixade den åt mig!

VampireDen är super fin, tack Andrea!

 

Vampire

Ni undrar kanske varför jag inte bloggat på helgen?  Jag har nämligen varit allmänt upptagen, på lördagen åkte jag skridskor och gick på en fest, på söndagen åkte jag skridskor igen och var hemma hos Essi (min kompis). Imorgon kommer jag inte heller att blogga så mycket, måste göra läxor och så ska jag typ åka skridskor igen!

Var i princip bara det just nu!

KRAM!


Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards