Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Miku Hatsune - 21 november 2011 19:00

Rubriken talar, jag har alltså kollat på de borttagna scenerna från HP7:2. Och jag blev besviken!

(SPOILERVARNING!) Mest för att de inte har med när Fred dör. För er som har läst boken så vet ni att Fred och Percy återförenas precis innan Fred dör. Det är inte med i filmen. Jag älskar Fred!

Btw, visste ni att JK Rowling själv grät när hon skrev den biten eftersom Fred var en av hennes personliga favoriter? Vet ni förresten varför det står JK Rowling på böckerna och inte Joanne Kathleen Rowling? Det beror på att förlaget trodde att böckerna skulle sälja sämre om det stod på framsidan att det var en kvinna som hade skrivit dem!?

En rolig sak om JK och Stephanie Meyer är att på en konferans sa Stephanie Meyer: "The God of writing sent me to earth to show people how to write."  (Guden av skrivande skickade mig till jorden för att visa människor hur man skriver.) När JK Rowling fick höra det tittade hon på marken och sa förbryllat: "I didn't send anyone." (Jag skickade ingen.)

Svar på tal Meyer?


Förlåt att det är bildlöst!

Nu ska jag spela sims!Kom ihåg att rösta så jag kan börja på serien!

Av Miku Hatsune - 21 november 2011 15:26

Nu ska jag kolla på borttagna scener ur HP7:2! Jag fick den nyss!

Men ni undrar säkert varför jag ska kolla på borttagna scener?

Jo, jag och min kompis har nämligen lovat varandra att vi inte ska kolla på några Harry Potter filmer alls tills vi har vårt maraton!

Första, andra och tredje filmerna har jag sett tusen gånger.

De andra har jag sett en till tre gånger.

Jag längtar till vårt maraton!!!

Anyway, ska kolla på borttagna scener och bli jävligt pissed off för att de inte hade med dem i filmen!

(SPOILERVARNING!)

Jag hoppas att jag får se scenen där Fred dör. Jag kommer GRÅTA!!!

Av Miku Hatsune - 21 november 2011 14:14

Svårt... Måste nog säga åttan och trean.

 

Not my pix.


Jag vet att jag tjatar om det här men det är bara sju personer som har röstat i omröstningen. Jag tänker inte göra en ny historia (oavsett om det blir Charlie eller någon annan) förrän minst 20 personer har röstat! Kom igen! Det tar er max två sekunder att rösta!

SÅ SNÄLLA RÖSTA!!! 

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards