Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Direktlänk till inlägg 8 mars 2012

Så ser jag ut...

Av Miku Hatsune - 8 mars 2012 18:45

Har nu fått alla cosplay bilderna från de tre senaste gångerna vi cossat. Tänkte därför bjuda på en bild på mig själv... Jag har visserligen peruk på mig, och inte full cosplay... Och jag är dessutom ful... 

Men det är i alla fall mig... c:

Bilden är tagen i syslöjdssalen av Misa-Misa/Leontine. Jag ser helt derpig ut.. Menmen... Det gör jag ju alltid... XDD


Hejdå... ^^ 

 
 
Marre

Marre

8 mars 2012 22:50

Du var väl inte ful :)
Inte som mig, jag som har ärft pappas grisnäsa O_o

http://disneymarresims.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

10 mars 2012 23:04

DuärintefulPUNKTpåsvenska.

 
Ingen bild

Asiye

14 mars 2012 19:31

Kallar du det där facet för ful ? Du är ju jätte söt

 
Asta

Asta

18 mars 2012 15:16

Du är ju jätte gullig :)

http://astasims3.bloggplatsen.se

 
Sandis

Sandis

25 april 2012 15:00

Du är som alla andra säger jättesöt!

http://sandisfoton.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku Hatsune - 13 augusti 2012 23:02

Vacker bild. (Den med rött hår...) Lol. xD Visar ju inte färgen. Whatever. Ni fattar väl typ... xD Jag ska förresten på en meet up den 18. Ser fram emot det~ -Over and out....

Av Miku Hatsune - 8 augusti 2012 19:18

Hej folks! En till uppdatering! Jag ska precis färga håret. Eller tona. Men whatever. Rött for the win~!  (Look how geeky I am! Typing out the entire sentence instead of just ftw... <-<') Delar bilder med er, vänta bara! c:< ...

Av Miku Hatsune - 7 augusti 2012 23:39

Förlåt så jävla mycket för min usla uppdatering. Som jag skrev i mitt förra inlägg blev min kompis sjuk. strax efter det dog min mormorsmor och jag blev deprimerad. Jag har varit deprimerad tidigare, förra hösten. Jag varken skrev eller ritade under ...

Av Miku Hatsune - 10 mars 2012 23:05


Hej-chan! Det här blir nog ett väldigt tråkigt inlägg... Men jag ska bara tala om för er att i förrgår så fick jag reda på en sak om min kompis. Det gör att jag har problem med att koncentrera mig på saker, då jag är orolig för henne 24/7. Därav ko...

Av Miku Hatsune - 7 mars 2012 20:41


Har tänkt göra detta inlägg ett tag... Det är helt onödigt och blahblahblah... Men jag gör det nu i alla fall... XD Tog en screenshot av mitt skrivbord (på datorn) så att ni får se min vackra bakgrundsbild... XD Här är den... Det är Ciel och...

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Skapa flashcards