Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg under december 2011

Av Miku Hatsune - 31 december 2011 18:56

Får jag ta Vocaloid?

 

Nähä...

Då tar jag väl Regina Spektor. Tror jag...

Hon är jätte duktig och jag tycker väldigt mycket om hennes låtar.  

Men det spelar ingen roll eftersom jag helst vill se vocaloid...


Och så ska ni ju få ert:

GOTT NYTT ÅR!!!

✫✫✫✫¸.•°*”˜˜”*°•.✫♥✫♥✫♥✫¸.•°*”˜˜” *°•.✫✫✫✫
◕▄███▄◕──◕▄██▄◕──◕▄███◕──◕▄███ ▄◕ ◕▀──██◕─◕██──██◕───◕██◕──◕▀──█ █◕ ◕──██◕──◕██──██◕───◕██◕──◕──██ ◕ ◕─██◕───◕██──██◕───◕██◕──◕─██◕

◕█████◕──◕▀██▀◕───◕▄██▄◕─◕████ █

◕ ✿♥❀♥❁•*¨✿❀❁•*¨✫♥♥✫¨*•❁❀✿¨*•❁❀♥❀♥✿

Tyvärr kommer inte del ett av historien publiceras idag, jag är nämligen på ett bröllop just nu... (Jag vet att jag skjuter upp det... D:)


Kram och gott nytt 2012!

Av Miku Hatsune - 30 december 2011 22:43

Hallå? Är inte det precis samma fråga som igår? Eller enligt mig är i alla fall att "hänga med någon" samma sak som att "sitta ner och ha en konversation med någon"...

Jaja... Svaret på frågan finns HÄR.


Så.. Det här inlägget är ju extremt TRÅKIGT! Därför tänkte jag visa er två sjukt läskiga musik videos.

De är inte läskiga, mer söta... Jag vet att de låter konstigt men ni vet typ porslinsdockor? De är ju extremt söta men ändå läskiga, om ni fattar vad jag menar?

Observera: Jag har ingen aning om vad låtarna heter eller vad artisten heter, då jag inte kan japanska... Eller, den översta låten heter typ PONPONPON.


Kram!

Jag ska försöka fixa del ett i historien imorgon!

Av Miku Hatsune - 29 december 2011 21:42

Hatsune Miku! owo

Nejmen, eftersom hon inte finns på riktigt och en greenscreen inte verkar vara speciellt intressant att umgås med så får det bli:


EMMA WATSON!

också pretty obvious...

Anyway, hon verkar vara en intressant person... Hon verkar inte vara en Hollywood-bimbo, så man borde kunna föra ett normalt samtal med henne... I alla fall om ett 'normalt' samtal hela tiden avbryts av fangirl-skrik från den ena av parterna...


Jag fick en fråga från 'Anonym' som skrev att min blogg inte handlade så mycket om sims, det kanske ni har mäskt, men det beror faktiskt på att  jag inte spelat sims på ungefär en vecka(!)

Jag ska starta mitt sims snart och skriva första delen av historien! Någon som har förslag på namn, kommentera!


Kram!

Av Miku Hatsune - 28 december 2011 20:00

Finally! Sista kändis-förälskela frågan! owo

Jag vet bara inte vad jag ska svara på den...

*tänker*

Det får nog bli ännu en fiktiv karaktär från en anime, eller två... Nämligen (trumvirvel, tack), dundunDUUUUUN: Hikaru och Kaoru Hitachiin från Ouran Highschool Host Club!

 

Den till vänster är Hikaru (tror jag) och den till höger är då Kaoru...

De är mina absoluta favoritkaraktärer...


Kram!

Av Miku Hatsune - 27 december 2011 22:59

Tom Felton!

Ni vet, Draco Malfoy från Harry Potter?


Just det, jag färgade håret idag, det blev jättebra! Hade tyvärr inte tillgång till kamera... :(

Anyway, tack Sasu! Och Misa-Misa...


Kram!

Av Miku Hatsune - 26 december 2011 23:00

Jag kollade omröstningen och det var många som inte visste vad vocaloid var. Stackars er! Anywy, här kommer en video som förklarar väldigt bra vad det är.

Var väl bara det...


Kram!

Av Miku Hatsune - 26 december 2011 19:11

Förlåt så hemskt mycket för min inaktivitet! Ni kanske kan förlåta det, det är ju trots allt jul! Och det för mig till nästa ämne: Julen. Jag hade tänkt göra första delen av historien och publicera den på julafton men nu blev det tyvärr inte så :(

Detta blir alltså min officiella god jul hälsning till er:

Ja... och gott nytt år.


Nu alla dagar jag har missat att skriva...



DAG 4: Nuvarande kändis besatthet:

Hatsune Miku! Om det räknas?

Men, eftersom hon (tyvärr) inte fins på riktigt så kanske hon inte räknas?

Om jag måste välja en människa är det utan tvekan jag säger: Emma Watson!




Dag 5: Största/Mest omtalade kändis besattheten


Emma Watson! Jag upptäckte Hatsune Miku för bara ca ett halvår sen, Emma Watson, å andra sidan har varit min "idol" sen jag var kanske 6... Har man känt meg så länge så har man nog tvingats stå ut med en hel del snack om Emma Watson...



Dag 6: Nuvarande kändis-förelskelse #1


KAITO! Asså, jag vet att han inte är riktig men jag älskar honom ändå! Har ni hört honom sjunga? (Lyssnar faktiskt på Sweet's Beast just nu)

Om ni inte har  hört honom sjunga-stackars dig! I alla fall, här kommer Cantarella med honom och Miku:

Kawaii, huh? (Han är den med blått hår...)



Dag 7: Nuvarande kändis-förelskelse #2


Johnny Depp!

Ja, jag vet att han är 48 år och så... men han är fortfarande SKITSNYGG! Ja... Han är gift... Men det är ju trots allt jag oxå...



Whatever, det var allt för nu... Ledsen igen för inaktiviteten. I morgon ska jag i alla fall färga håret! Förhoppningsvis blir det före och efter bilder, men vi får se om jag får tag på en kamera ^^'


Kram!

Av Miku Hatsune - 22 december 2011 19:29

Måste nog säga att det var när jag träffade Amy Diamond, eftersom hon var min idol förut... Jag träffade henne för kanske tre år sen, hon hade tyvärr slutat vara min idol då...

Det är i alla fall det som jag minns... 


Btw, vi fick jullov idag så det blir (förhoppningsvis) bättre inlägg snart... c:


Kram!

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards