Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Miku Hatsune - 28 november 2011 18:56

Fenrir Greyback (eller Fenrir Grårygg).

Jag hatar honom, han är hemsk! Han favoritoffer är BARN!!! Han är varulv, för alla er som inte vet det. Han äter människokött när det är fullmåne. Men har han kommit underfund med att människokött är så gott så han äter det även när han inte är varg/när det inte är fullmåne. Det var för övrigt han som bet (professor) Remus Lupin, alias Måntand.


Är det någon som har byggt ett flygande-/svävande hus? Hur gick det? Kommentera!

By the way, det är bara 14 personer som har röstat i omröstningen, jag tänker inte börja på en ny historia förrän minst 20 peroner har röstat! Så, läser du det här, SNÄLLA RÖSTA!!! Det tar dig bara två sekunder!

Tack till alla er som har röstat! :P

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards