Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg den 22 november 2011

Av Miku Hatsune - 22 november 2011 19:26

Dessa är de jag kommer på nu:

De vises sten-de ignorerade att Hermione listade ut vilken trolldryck som skulle man skulle ta om man skulle igenom eldarna.

Hemligheternas kammare-Det enda felet som jag kommer på nu är hur rons rum ser ut+hela harry's månad på the burrow.

Fången från Azkaban:De har ändrat hippogriff lektionen asmycket! Alla ska få en varsin!

Flammande bägaren-Alla varelser i labyrinten! Vafan hände med Winky?! Det kanske räcker med att jag säger så här: Det är de allra längsta boken och den kortaste filmen!

Fenixordern-De har skippat all quidditch i den! Jag stör mig extremt på att de helt tagit bort Marietta Edgecombe!

Halvblodsprinsen-Harry och Ginny's kyss ska inte vara i vid-behov-rummet! Den ska vara i uppehållsrummet! Striden på Hogwarts är FEL, FEL, FEL!!!

Dödsrelikerna del 1-Kommer på massor. Säger dem inte eftersom ni bara skulle bli sura. Det mesta är nämligen bara småsaker. En viktig sak är det här med rons gengångare! Han är borta!

Dödsrelikerna del 2-Fred's död!!! Och att Harry säger till Neville att Voldemort har horrokruxer, har de oxå skippat.


Nu ska jag installera Lyx och design! Fick låna det av en kompis! I morgon så kommer jag troligtvis att installera destination världen! (Skulle få låna det av en annan kompis, hoppas hon ar med det i morgon) Sen har jag alla!


Kram!

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards