Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg under februari 2012

Av Miku Hatsune - 14 februari 2012 17:49

Moshi Moshi!

Tänkte tipsa om alla min favorit vocaloid låtar... Så Here we go.


Bästa låten av: Hatsune Miku

~↑The Game of Life↓

Varför?

-Kaito är feminist! >w< Dessutom gillar jag låten. XD


Bästa låten av: KAITO

~Sweet's Beast

Varför?

-För det första är det en bra låt. OCH FÖR DET ANDRA SJUNGER HAN DEN TILL MIG OCH INTE DIG. MIG! MIG! MIG! Jag menar... Vi är ju gifta! ^w^


Bästa låten av: MEIKO

~Evil Food Eater Conchita

Varför?

-Jag gillar inte MEIKO men det här är typ den enda bra låten hon har gjort. Förutom 'Twilight'. Men jag gillar den här mera. Tror jag.


Bästa låten av: Kagamine Rin

~Kokoro (!)

Varför?

-Den är så fiiiin! Och jag börjar typ gråta varje gång jag här den för den är så sorglig!

Jag-----> TTuTT


Bästa låten av: Kagamine Len

~The Seventh Me

Varför?

-Den är bra. Och FIIIN!!! >///<


Jag tror det var allt för part 1!

See u next time!


Sayōnara!

Av Miku Hatsune - 11 februari 2012 18:35

Mochi Mochi!


Tänkte skriva ett inlägg om Shojo och Shōnen idag.

Ska du börja läsa manga eller se på en anime? Då kan det vara bra att veta vad du vill se... [Ofc...] Err... Skriver om det sen för KYAA! TackTackTack, J.K.Rowling Tack för att du skriver en till bok!!! Någon som fattar hur mycket jag längtar tills 12:12:12? Det är nämligen då som Albus Severus and the Lost Prophecy har sitt release-datum! Kyaa!!! Det är sant! Längtar allvarligt talat mer tills den än till Rampljuset... Jag måste förboka den!!! Och så vill jag bara säga Suck On That, Daniel Radcliffe! XD Eftersom på premiären av DH2 så sa J.K.R att hon kanske skulle skriva en till bok och då sa Daniel att han inte ville vara med i en till film så hon fick inte skriva en till bok. Hon sa att eftersom han varit en så bra Harry så skulle hon inte göra det. Men nu gör hon det i alla fall!!!


Arigatōgozaimashi, J. K. Rowling!











































Av Miku Hatsune - 8 februari 2012 16:29

Lovely Complex är en fhiufgwyfgtuw gullig anime. Den handlar om Otani och Risa som båda har komplex för sin längd. Risa för att hon är lång och Otani för att han är kort.

Jag kollar på det HÄR.  Den är jätte söt... >///<


My Little Pony. Ja. My Little Pony. Visste ni att de flesta tittarna av My Little Pony är killar mellan ungefär 13 och 20. Och bara så att ni vet så pratar jag om My Little Pont: Friendship is Magic. Det är en TV serie, jag kollar på den på youtube och jag länkar det första avsnittet. här:


Dissa den inte pga namnet!


Kramar! >w<

Av Miku Hatsune - 6 februari 2012 11:34

...så blev jag det. </3

Jag tycker att det borde finnas ett pris för sämst uppdaterade blogg så skulle det gå till mig. Utan tvekan.

Men jag har faktiskt varit jättesjuk. Typ 38. 9° C-Feber. Dessutom har jag sytt. Mycket. Nästan hela min cosplay. [Hatsune Miku] Jag har bildat en cosplay-grupp. Dessutom är det det här SO-provet (som jag tjatar om hela tiden...?) jättejobbigt. Jag har missat två tillfällen, det ena var när man skulle göra provet men jag var sjuk så jag missade det . Jag var frisk i typ två dagar pratade med min lärare och fick en tid två dagar senare. Jag blev sjuk igen dagen innan provet och missade det oxå. Har alltså inte gjort det. Nu tänker ni väl typ: Och? Vad är problemet, du har ju pluggat till det, två gånger? Men grejen är den att jag inte kan plugga länder och när allt kommer omkring så testar hon ju bara vårat minne. Så jag måste plugga. För jag blir dessutom lätt distraherad när jag håller på med något tråkigt så jag slutade ofta plugga för att jag "Behövde" göra något annat när jag satt mig ner för att plugga. Så smart är jag... XD


Just det. Jag har köpt min UppCon-biljett oxå! WIIIE!!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥                                   <------How Annoying, Holly...
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥
 UPPCON!♥


Okey... Vet ni inte vad UppCon är? Det är helt enkelt *högtidlig stämma* "Skandinaviens största konvent för östasiatisk populärkultur"!

Och. Jag. Ska. Dit! Om jag blir frisk alltså. Fast det tror jag, med tanke på att UppCon är i juni.


Anyway, vilka ser jag där?


Så... Jag är hemskt ledsen för den hemska uppdateringen och allt vad det innebär. Dessutom var detta inlägg bara crap och.... Jag ber om ursäkt, speciellt då mitt förra inlägg var ett "förlåt-för-att-jag-inte-har-bloggat!"


Ja... Jag vill bara att ni ska veta att: JAG FINNS KVAR! XD


Kramar på alla som har fortsatt kolla min blogg ändå! ♥

(Den dag med sämst statistik var det 7!♥ Tack alla!)


Bayoo!

Och förlåt-för-att-jag-inte-har-bloggat!♥

Hjärtan, ftw!

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Skapa flashcards