Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Alla inlägg under januari 2012

Av Miku Hatsune - 6 januari 2012 14:26

Heyoo!


Jag svarar samma sak som igår... Det finns så många som verkar gilla Justin Bieber, själv så ogillar jag honom. Eller, inte direkt ogillar  det är mer så att jag inte gillar hans musik och tycker att han är överskattad.

[Sorry Beliebers... c:]


Sorry för dåligt inlägg, har kompis hemma [som ska sova över] så jag har inte så mycket tid med bloggen i dag... :c

Anyway, jag har tagit ungefär hälften av bilderna till det ett av historien...


Bayoo!

Av Miku Hatsune - 5 januari 2012 19:43

Heyoo!


Snälla, mörda mig inte när ni läser resten... *puppydogeyes*


NOTERA: Jag har INGET emot de som gillar denna personen, men själv så gillar jag den bara inte...


Justin Bieber, 

Ja, jag vet att det är många som älskar honom, men personligen tycker jag inte det är något speciellt med honom.

Och du ska inte tro jag har något emot honom, har jag inte. Jag har bara en helt annan musiksmak...


Fast fan av Justin Bieber blir jag aldrig.


Bayoo!
Jag ska nog starta mitt sims nu och fixa del ett av historien... :P 

Av Miku Hatsune - 4 januari 2012 18:59

Heyoo, Aliens!

Har ingen aning om varför jag kallar er aliens...


Anyway, personen som jag tar på den här frågan är tyvärr död...

Audrey Hepburn!

Audrey Hepburn är extremt vacker. Hon är vacker i alla filmer hon varit med i! Hon är en av de som är vackra i vad de än har på sig.

Vet du inte vem det är?

Klicka då HÄR.

Audrey är mest känd för rollen som Holly Golightly i Breakfast at Tiffany's. Andra betydande roller är rollen som Prinsessan Anne i A Roman Holiday och som Eliza Doolittle i My Fair Lady.


See u, Aliens c:

[Har fortfarande ingen jävla aning om varför jag kallar er 'aliens'... c:]

Av Miku Hatsune - 3 januari 2012 22:04

Hello, Ailiens!


Gud, vilken svår fråga! Jag skulle ju kunna välja Emma Watson, men hon är ju inte speciellt gammal, blir 22 i april 2012 (1990). Och allvarligt talat vet jag inte om jag skulle vilja bli adopterad av någon så ung...

Svaret får väl bli Helena Bonham-Carter, hon blir ju trots allt 46 i maj. Hon är dessutom förlovad med Tim Burton, världens coolaste regissör, och det ger henne typ tusen pluspoäng!

Om du inte vet vem det är så är hon en av världens coolaste skådisar! Hon spelar BLAND ANNAT Bellatrix Lestrange [Harry Potter], Hjärter Dam [Alice in Wonderland] och Charlie Bucket's mamma [Charlie and the Chocolate factory].


See u, Aliens! 

Av Miku Hatsune - 2 januari 2012 22:35

Ja, rubriken talar... Har äntligen fattat hur man lägger upp videor på youtube, så jag gjorde ett vocaloid dating spel...

Kommentera resultaten, så kan jag berätta lite om dem... :D


Kram!

(Ska göra ett med tjejer bakom dörrarna oxå...)

Av Miku Hatsune - 2 januari 2012 22:14

Heyoo, folks!

*copying Raito-Kun....*

Nu ligger jag efter med bloggningen och 30 dagar-utmaningen, igen...



Dag 13: En kändis som du respekterar för äkta talang


Joanne Kathleen Rowling!

Nu vet, hon som skrev Harry Potter?

Inte? Du ligger efter i sådana fall....

Att säga att hon skrev Harry Potter räcker väl för att beskriva hennes "Äkta talang"?



Dag 14: En kändis som du tror du skulle kunna bli god vän med


Jag skulle verkligen vilja svara Hatsune Miku på den frågan men eftersom hon tyvärr inte finns på riktigt så får det väl bli...

Emma Watson!

(inga poäng om du gissade...)

 

Jag tror att vi skulle kunna bli vänner. Vi har lite samma intressen (i alla fall de jag vet om att hon har...) och hon verkar trevlig...


See u, folks!

Av Miku Hatsune - 1 januari 2012 00:00

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards