Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

Dag 17: En kändis som du inte alls är ett fan av

Av Miku Hatsune - 5 januari 2012 19:43

Heyoo!


Snälla, mörda mig inte när ni läser resten... *puppydogeyes*


NOTERA: Jag har INGET emot de som gillar denna personen, men själv så gillar jag den bara inte...


Justin Bieber, 

Ja, jag vet att det är många som älskar honom, men personligen tycker jag inte det är något speciellt med honom.

Och du ska inte tro jag har något emot honom, har jag inte. Jag har bara en helt annan musiksmak...


Fast fan av Justin Bieber blir jag aldrig.


Bayoo!
Jag ska nog starta mitt sims nu och fixa del ett av historien... :P 

 
 
Linnea

Linnea

5 januari 2012 22:52

Samma för mig fast alla Belibeers i min klass håller verkligen inte med mig XD

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

5 januari 2012 23:24

Skönt med någon som håller med mig... Verkar som om jag inte kommer bli mördad i alla fall! ^^'

 
Fanny

Fanny

5 januari 2012 23:02

Jag har det ganska bra, jag har INGEN i min klass som gillar honom (dock består min klass bara av 27 elever) ^.^ Som du kanske förstår gillar jag inte heller honom så mycket... För mycket typisk fjortismusik :P

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

5 januari 2012 23:28

Lyckos dig... Min kompis slog vad med en beliber i min klass om att hon skulle kunna se Never Say Never, utan att börja gilla Justin. Om hon inte börjar gilla honom så ska alla belibers kolla på Ouran Highschool Host Club. Om hon förlorar så händer inget... Hon gillar 'bara' Justin Bieber...
Håller med om att det är för mycket fjortismusik... :S

 
Andrea :D

Andrea :D

7 januari 2012 20:19

Haha,jag hatar honom verkligen. Han förstörde min vänskap med min bästa vän(fd.) typ. Ingen i femman i min skola gillar honom,haha. Varken min gamla klass eller nuvarande(ja,jag har gått i A och B i samma skola :P). Men i min förra skola älskade typ alla honom.
Puh,skönt att jag inte går där längre!
Mörda dig tror jag inte att jag gör!
Btw,har kappan kommit? Annars ska jag kontakta de som skulle skicka den :)

http://andilove.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

8 januari 2012 20:01

Men, Gud, stackars dig! En av mina bästa vänner gillar honom, men det är hennes problem. Och jag bryr mig inte sålänge hon inte mördar mig när jag visar henne videor såsom: 'daily life of rustin hieber' eller 'Snape kills Justin Bieber'. Vi kan vara vänner även om vi har olika intressen... Men jag tycker att det verkar jätte sorgligt att du slutade vara vän med din bästis pga. honom...
Yey! Jag slipper bli mördad! XDD [av dig iaf...]
Nope, kappan har inte kommit, hade faktiskt tänkt mejla dig om det typ idag...

 
Andrea :D

Andrea :D

9 januari 2012 12:00

Haha,men det var inte bara det. Hon förändrade sig och så!
Men det var lika bra!
Men vad konstigt,jag ska mejla stället!

http://andilove.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

9 januari 2012 20:13

Okey, då kan jag förstå... Men det är alltid lika sorgligt med vänskap som slutar... :'c

JAg tycker oxå att det är konstigt att den inte har kommit... men vad bra att du mejlar dem!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku Hatsune - 13 augusti 2012 23:02

Vacker bild. (Den med rött hår...) Lol. xD Visar ju inte färgen. Whatever. Ni fattar väl typ... xD Jag ska förresten på en meet up den 18. Ser fram emot det~ -Over and out....

Av Miku Hatsune - 8 augusti 2012 19:18

Hej folks! En till uppdatering! Jag ska precis färga håret. Eller tona. Men whatever. Rött for the win~!  (Look how geeky I am! Typing out the entire sentence instead of just ftw... <-<') Delar bilder med er, vänta bara! c:< ...

Av Miku Hatsune - 7 augusti 2012 23:39

Förlåt så jävla mycket för min usla uppdatering. Som jag skrev i mitt förra inlägg blev min kompis sjuk. strax efter det dog min mormorsmor och jag blev deprimerad. Jag har varit deprimerad tidigare, förra hösten. Jag varken skrev eller ritade under ...

Av Miku Hatsune - 10 mars 2012 23:05


Hej-chan! Det här blir nog ett väldigt tråkigt inlägg... Men jag ska bara tala om för er att i förrgår så fick jag reda på en sak om min kompis. Det gör att jag har problem med att koncentrera mig på saker, då jag är orolig för henne 24/7. Därav ko...

Av Miku Hatsune - 8 mars 2012 18:45


Har nu fått alla cosplay bilderna från de tre senaste gångerna vi cossat. Tänkte därför bjuda på en bild på mig själv... Jag har visserligen peruk på mig, och inte full cosplay... Och jag är dessutom ful...  Men det är i alla fall mig... c: Bi...

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards