Vampyrer, Sims, Harry Potter, Vocaloid och Manga

Direktlänk till inlägg 30 december 2011

Dag 11: En kändis som du skulle älska att sitta ner och ha en konversation med

Av Miku Hatsune - 30 december 2011 22:43

Hallå? Är inte det precis samma fråga som igår? Eller enligt mig är i alla fall att "hänga med någon" samma sak som att "sitta ner och ha en konversation med någon"...

Jaja... Svaret på frågan finns HÄR.


Så.. Det här inlägget är ju extremt TRÅKIGT! Därför tänkte jag visa er två sjukt läskiga musik videos.

De är inte läskiga, mer söta... Jag vet att de låter konstigt men ni vet typ porslinsdockor? De är ju extremt söta men ändå läskiga, om ni fattar vad jag menar?

Observera: Jag har ingen aning om vad låtarna heter eller vad artisten heter, då jag inte kan japanska... Eller, den översta låten heter typ PONPONPON.


Kram!

Jag ska försöka fixa del ett i historien imorgon!

 
 
Fanny

Fanny

31 december 2011 11:27

Har bara kunnat titta på den översta, den var ju najs ^^

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

31 december 2011 18:56

Jag vet men obehaglig oxå på något sätt... ^^'
Varför kunde du bara se den översta? owo

 
Fanny

Fanny

1 januari 2012 01:25

Hade bråttom till en sak, så hann inte se den nedersta ^^

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

1 januari 2012 14:43

Aha... owo

 
Ingen bild

Lisa

1 januari 2012 02:52

den första låten heder (alså på svenska ) Pamyupamyu föra över PONPONPON
och den anndra (på svenska) Pamyupamyu föra över - med Matsukeru

Miku Hatsune

1 januari 2012 14:48

Okey, tack^^! Kan du japanska?

 
Ingen bild

lisa

1 januari 2012 02:53

heter menade jag inte heder

Miku Hatsune

1 januari 2012 14:49

Jag förstod det :D

 
Ingen bild

lisa

1 januari 2012 03:07

Väl ute Jag Ponpon
Inte alls tråkigt Desho
Sätt hörlurar på över rytmiska
Jag öppnade vägen för WAYWAY
Hoppa Ponpon olika saker
Fler och fler hör du? Dina känslor
Vem är barnet ett dåligt kast POIPOI
Aa bra tidiga barn
DU göra mig lycklig
VARJE DAG PON
Varje gång PON
The Merry-go-round ritt
VARJE DAG PON
Varje gång PON
Such'll förmodligen värdelös Desho
Väl ute Jag Ponpon
Inte alls tråkigt Desho
Sätt hörlurar på över rytmiska
Jag öppnade vägen för WAYWAY
Ponpon WAY WAY WAY
Ponpon WAY PON SÄTT Ponpon
WAY WAY PONPONPON
WAY WAY PON SÄTT PON WAY WAY

Miku Hatsune

1 januari 2012 14:51

Är det texten? owo
Skum, i sådana fall... Fast de flesta låttexter är ju skumma, å andra sidan...

 
Ingen bild

Lisa

1 januari 2012 15:38

jo jag kan japanska :) men det jag skrev var texten till Pamyupamyu föra över PONPONPON

Miku Hatsune

2 januari 2012 12:13

Gud, så coolt! Var har du lärt dig det? Eller, vad vet jag, du kanske kommer från Japan eller något? Men vet du var man kan lära sig japanska? Jag och min kompis skulle verkligen vilja göra det!

 
Fanny

Fanny

1 januari 2012 16:32

Har kollat på nedersta nu, creeeepy O.O

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Miku Hatsune

2 januari 2012 12:14

Know, huh? o~o

 
Ingen bild

Lisa

5 januari 2012 20:55

jag lärde mig japanska tack vare min lärare hon har farit till japan kina och många läder så hon lärde mig o säga hej på japanska sen så började jag i ämnet japsnka och tränade japanska i ställer för egelska och nu kan jag japanska men om man vill ha lite lättare så kan man ladda hem program så man kan träna upp sig med texten o föröka lära sig bokstäverna ;) 良いブログ och om mam har en svensk dator som jag som inte har rätt tanjeter för o skriva på japanska så kan man ladda hem nå annat program så man kan skriva på japanska
jag laddade hem lite hjälp i från början av tränigen oo har kvar det än men mins inte var jag laddade ner den :)

Miku Hatsune

5 januari 2012 23:23

That's awsum! Jag har själv funderat på att börja på en kurs... :D

 
Ingen bild

Lisa

6 januari 2012 16:47

kul leta upp en kurs nära uti dig . Har ett tips börja lite smått som ett ord i från början och sen så kanse du tar en hel menig senare det är svårt med japanska men jag började smått i från början och sen började jag med lite svårare saker efter jag hade börjat lite småt i japanskan men tränig ger färdig het

Miku Hatsune

7 januari 2012 17:19

Tack för tipsen! Hur länge har du läst japanska? ^w^

 
Ingen bild

Lisa

7 januari 2012 21:42

jätte läge mins inte hur läge men jag tror det var några år ;)

Miku Hatsune

8 januari 2012 20:02

Okey. Det verkar som om du lärt dig väldigt fort.. :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miku Hatsune - 13 augusti 2012 23:02

Vacker bild. (Den med rött hår...) Lol. xD Visar ju inte färgen. Whatever. Ni fattar väl typ... xD Jag ska förresten på en meet up den 18. Ser fram emot det~ -Over and out....

Av Miku Hatsune - 8 augusti 2012 19:18

Hej folks! En till uppdatering! Jag ska precis färga håret. Eller tona. Men whatever. Rött for the win~!  (Look how geeky I am! Typing out the entire sentence instead of just ftw... <-<') Delar bilder med er, vänta bara! c:< ...

Av Miku Hatsune - 7 augusti 2012 23:39

Förlåt så jävla mycket för min usla uppdatering. Som jag skrev i mitt förra inlägg blev min kompis sjuk. strax efter det dog min mormorsmor och jag blev deprimerad. Jag har varit deprimerad tidigare, förra hösten. Jag varken skrev eller ritade under ...

Av Miku Hatsune - 10 mars 2012 23:05


Hej-chan! Det här blir nog ett väldigt tråkigt inlägg... Men jag ska bara tala om för er att i förrgår så fick jag reda på en sak om min kompis. Det gör att jag har problem med att koncentrera mig på saker, då jag är orolig för henne 24/7. Därav ko...

Av Miku Hatsune - 8 mars 2012 18:45


Har nu fått alla cosplay bilderna från de tre senaste gångerna vi cossat. Tänkte därför bjuda på en bild på mig själv... Jag har visserligen peruk på mig, och inte full cosplay... Och jag är dessutom ful...  Men det är i alla fall mig... c: Bi...

Presentation


Hej alla!
Jag bloggar om vampyrer, Sims 3, Harry Potter och Sims 3.
Om du inte gillar någon av dessa är detta inte en blogg för dig!

Jag är: Offline

- Ritar vocaloids i Miku's kläder

Kommande: Mina teckningar...

Del 1 av den nya historien.

Nyheter: -


Följa bloggen?

bloglovin

Omröstning

Vet du vad vocaloid är?
 Ja, men bara vissa...
 Nej.
 Kanske...
 Yes, of course! I luv them!

Hur många var här? owo

Alla bilder i Harry Potter 30 days challange kommer från google! 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.
Jag blir såklart glad om någon gillar något som jag har gjort såpass mycket att de vill kopiera det! Men se till att fråga först!    

Jag skapade bloggen den 18 oktober 2011!

Fråga mig!

7 besvarade frågor

Gästbok

Sök i bloggen

Länkar

Kategorier

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Not Swedish?

Det senaste

RSS

My Melody Kawaii

Ovido - Quiz & Flashcards